האפליקציה החדשה לאנשי קירור ומיזוג אוויר:

ביצר מספקת את כל יתרונות המוצר בחבילה אחת

אפליקציה חדשה מבית Bitzer ניתנת להורדה בחנויות האפליקציות:  App Store ו- Google Play בחינם.
האפליקציה Bitzer Spot מאפשרת למשתמשים לוודא את מקוריותם של מוצרי ביצר בקלות ובמהירות.
בנוסף, היא מכילה ספריה רחבה של הוראות התקנה, תכנות ואף מידע שימושי על נקודות שירות בכל רחבי העולם.

כדי לאמת את המקוריות של מוצר ביצר ,ניתן פשוט לסרוק באמצעות האפליקציה את קוד ה-QR שעל המוצר ולקבל באופן מיידי את כל פרטי הזיהוי של המוצר כולל תאריך ייצור, מקום ייצור ועוד פרטים נוספים. עם יישום זה, אנשי המקצוע בתחום הקירור יכולים להציע ללקוחותיהם הגנה יעילה מפני זיופים וכשלים עתידיים במערכת.

באפליקצית Bitzer Spot קיימת סדרה שלמה של פונקציות שימושיות: כשקוד QR נסרק, האפליקציה באופן אוטומטי מראה קבצי מידע מפורטים בנוגע למוצר, הממוינים לפי קבוצות נושא (הוראות הפעלה והתקנה, חיווט חשמלי, פתרון תקלות ועוד). משתמשים יכולים להוסיף מידע זה למועדפים שלהם, להוריד ולשתף אותו. משמעות הדבר היא כי הם יכולים לגשת למידע אפילו במצב לא מקוון. הודות לאופן תיוק וסינון נוח, ניתן למצוא כל מסמך בקלות ובמהירות.

האפליקציה כוללת את הכתובות ואת פרטי ההתקשרות של כל נותני השירות. משתמשים יכולים להתקשר ישירות מתוך האפליקציה, ניתן לכתוב דואר אלקטרוני ולהוסיף את הנתונים לפנקס הכתובות שלהם. אם המשתמש הפעיל את הפונקציה מיקום, האפליקציה תמיין את פרטי נקודת השירות גם על ידי מרחק גיאוגרפי מהמשתמש, ואף תציג תכנון מסלול אשר יראה את הדרך הקצרה ביותר אל היעד הנדרש.
בגירסאות עתידיות של האפליקציה, ביצר מתכננת לשלב פונקציות נוספות.

האפליקציה מוצעת להורדה בחינם בחנויות האפליקציות :

 


קבוצת Bitzer הינה היצרן הגדול בעולם למדחסי קירור. בשנת 2017 העסיקה חברת ביצר מעל ל-3,500 עובדים והיקף המכירות של החברה עמד על 740 מיליון אירו.

Bitzer מיוצגת רשמית ובלעדית בישראל ע"י רדיון חברה להנדסה בע"מ.

Print Friendly, PDF & Email